Att komma igång

Publicerat: september 7, 2010 i Uncategorized

Jag är en person som inte har haft något emot att ta ansvar. När jag gick i 6:an såg jag fram emot högstadiet och att få utmaningar i skolarbetet då min skoltid dittills hade varit lekande lätt.

Besvikelsen.

När jag gick i 9:an såg jag fram emot att börja på gymnasiet, dels för att högstadiet är hormonhelvetet på jorden, dels för att jag ville spela massa, och framför allt, jag ville äntligen ha mina utmaningar. Ah, deadlines som inte tummas på för att två pers har missat, pedagogiska lärare som kan förklara de svåra frågorna, prov som inte har en godkäntgräns på 1% rätt…

Besvikelsen.

Nån gång där under gymnasiet gav jag verkligen upp. Nu har jag börjat på högskolan.

LOL.

Vi får se hur det går.

Kommentera

