Ikoner

Publicerat: november 21, 2010 i Mer eller mindre kreativt

Jag har de senaste två veckorna fixat en hel del med nya ikoner till min dator, men har inte riktigt blivit nöjd. Kom på att jag kunde rita dem för hand, och sen scanna in. Jag är grymt nöjd än så länge och tänkte lägga upp dem på deviantArt eller Iconspedia eller något 🙂

Vad tycker ni? Saknas någon ikon? (Förutom papperskorgen, den tog jag inte med i kollaget)

Bilderna är tagna med digitalkamera och är alltså inte inscannade, så ni kan pusta ut 😉

Kommentera

