Min Sko!!!!

Publicerat: december 17, 2010 i Random

Hah, idag ringde jag kundtjänst. Stackars tjej, ni skulle hört hennes nervösa skratt när jag beskrev problemet. Alltså, jag rageade inte loss på henne, (faktiskt!!!) men problemet verkade ju mer tekniskt, inte riktigt vad man vill få assignat till sig en fredagsförmiddag… Personnumren på min Club-registrering och registreringen på Din Sko-shoppen stämde inte överens, var tydligen tvungen att skriva att jag är född på 1900-talet. Kunde det inte stått det i felmeddelandet? Hur som helst, hon fixade till personnumret (12 siffror, märk väl, mycket konstigt) och så funkade det! Hon blev lika glad som jag 😀

kommentarer
  1. Erik skriver:

    Nu när du köper nya skor måste du ju göra dig av med ett par. Vilka blir det?

  2. Nedmyr skriver:

    Funderar på att sälja ankelbootsen jag köpte på mellandagsrean förra året, är rätt trött på dem 😛

Kommentera

