heiii ja e fjORt0n hihihi*

Publicerat: december 20, 2010 i Random

Jag skäms lite, men jag gillar att fylla i listor. Jag kommer ihåg att jag gillade såna där Mina Vänner-böcker man hade när man var liten. Tyvärr var det typ bara jag som skrev i dem, det kändes så fånigt att fråga nån annan om de ville skriva i boken, hahah 😀 Nu behöver ni inte fråga mig, det är bara att läsa!

1. Hur gammal är du om fem år? 26. Herregud vad tiden går.
2. Vem var den sista du träffade? Robert
3. Hur lång är du? 173 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Over The Hedge. Älskar när ekorren dricker energidryck.
5. Vem ringde du senast? En i min webbdesigngrupp.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Palla citera, men jag skrev till Erik och frågade när vi skulle hem till honom.
7. Vad är dagens planer? Spelkväll!!!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, då kan man svara när man vill/har tid
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår när vi skypade

11. Vilken ögonfärg har du? Grön-grå typ
12. När vaknade du idag? Första gången eller när jag var vid medvetande efter alla snoozningar?
13. Har du någon gång hittat en katt? Ptja, det har jag, de brukar liksom springa omkring själva, och så hittar man dem. Fast.. Kom på att det kanske menades att man hittar en bortsprungen katt, och nej det har jag inte gjort.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen kanske, jag är slö.
15. Vilken plats föredrar du minst? När man är typ på ICA och man har vinterkläder på sig och det är förjävla varmt och det är proppfullt av folk som också är arga för att de har vinterkläder på sig och det är förjävla varmt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning.
17. Vad skrämde dig som barn? Allt
18. Vem fick dig att skratta senast? Robert, han sade något Robertigt.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Njaej, jag är väl i den där åldern då man ”ska” göra det för det är retro och kewlt typ.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, en tejpad MacBook… 😛 Ge mig pengar så jag kan köpa en ny!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor, räknas det som kläder? Ja, det säger vi.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sju
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, tack och lov. Men ibland har det varit nära.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skooooor!
26. Är du social? Näej, inte direkt
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin, och Fossil Fuel från fucking jävla kuk-Ben & Jerry’s som har tagit bort den smaken!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en MacBook Pro, kläder och resa.
29. Tycker du om kinamat? J.
30. Tycker du om kaffe? Nej, usch :/ Jag knarkar te istället.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten och/eller te
32. Sover du på någon särskild sida? Sidan.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Mhm, köpte fan skor på faktura häromdagen, det säger ju en del…
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej. Och så gör jag säkert det ;PpPppPpPpPPpp
37. Vill du ha barn? Nej, barn är läskiga
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? POOL!!!!!!! Det brukar inte finnas djur i sådana.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor, så jag blir fin. Har ju bara några år kvar på mig att vara snygg, det är ju bäst att ta tag i det.
42. Äger du dyra smycken? Alltså, jag vet inte. Jag brukar inte köpa smycken, och när jag väl gör det så köper jag inte dyra.
43. Har du någon gång testat narkotika? Jag fick WoW i julklapp av Robert, det är definitivt narkotika!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En bit choklad ur min Smarties-kalender! ❤
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det vet jag inte! Jag känner många roliga människor!
46. Välj ett ärr på din kropp? Nu vet jag ju inte om det blir ett ärr av plattångsincidenten, så jag väljer ett litet på mitt långfinger. Det fick jag när jag var 15 och jobbade på Arvikafestivalen och rengjorde ett oljefat inför en eldshow.
47. Vad har du för ringsignal? En från Sonics Ringtone Generator
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Näej, mina föräldrar har det säkert.
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är så jävla kass på det.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma. Med PhotoBooth.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sista Harry Potter-boken, innan jag var och såg filmen
54. Läser du dagstidningen? Har en SvD-widget i telefonen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, jag åker aldrig bil
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En sån där färgkod, för min webbdesigns-blogg.
59. När var du i kyrkan senast? För länge sedan för att jag ska komma ihåg det!

Kommentera

