Sviken av min bästa vän

Publicerat: december 20, 2010 i Random

Är ni vänner med mig på Facebook så såg ni säkert den fina bilden jag laddade upp igår på min förstörda fot! Det var söndag morgon, jag skulle upp ”tidigt” för att träffa några ur gruppen och jobba på webbdesign-projektet. Hade satt på plattången för att få mitt hår att se respektabelt ut, och så gick jag ut i köket och gjorde en macka eller nåt. När jag gick tillbaka till badrummet hade jag helt glömt bort att plattången låg där på golvet och jag satte ner hela foten, med hela kroppstyngen på plattången. Stackars Robert (och alla bakfulla grannar) som hörde skriket alltså.

Såhär såg det ut förut idag när jag lade om bandaget igen. Glansigt och äckligt av salvkompressen… Ja, jag gillar att fota mina skador. Jag är snäll som bara lägger upp en bild!

Kommentera

