Jul 2010 (originell rubrik)

Publicerat: december 30, 2010 i Random

Ja, det blev ju jul i år igen… För en gångs skull hade jag det riktigt trevligt! Firade jul med bl.a 2 barn, och även om det där med barn inte riktigt är min grej är det solklart att jul med barn är mycket mer awesome än jul utan barn. Värst är det om tomten kommer, och alla närvarande är för gamla för tomten. Fyttifan. Fast det är rätt illa om tomten inte kommer heller… När börjar man öppna klapparna liksom? Nä, måste nog skaffa mig en liten avkomma som kan bo nån annanstans under resten av året, och så plockar jag fram den varje jul. Den kanske kan bo med julpyntet, så blir det inte så mycket att hålla reda på.

Här kommer lite bilder. Mobilbilder.

Grymt coola glas som skapade en hel del förvirring…

Kalle Anka. Suck och pust. Tur att de har med ett klipp ur Bilar på slutet, som belöning för att man har orkat sig igenom resten.. Välta traktorer ❤

Det här är den största hög med julklappar jag har varit med om. Men så var vi fler än vanligt också!

Jag fick det största paketet! HAH!

Spelade Wii med kusinerna. När jag ledde över den yngsta i bowling startade han om spelet 😀

Jag och brorsan har en ny jultradition. Svampbobs Julspecial!

Kommentera

