Nyår

Publicerat: januari 2, 2011 i Random

Igår var det nyårsafton (alla säger O RLY i kör), och jag tog inte en enda bild. Fattigt. Jag och Robert var iaf i Göteborg och firade hos Viktor och Nathalie. Det var skittrevligt fram tills att jag fick migrän. Så. Jävla. Typiskt. Det är alltid jag. Är det nån som håller på att svimma så är det jag. Är det nån som blir jätteåksjuk så är det jag. Är det nån som får migrän så är det jag. Är det nån som trampar på sin plattång så är det jag. Det är tur att folk är snela iaf, jag fick tabletter och tröståt upp typ alla goda chipsen.

När jag får migrän får jag alltid synfältsbortfall innan illamåendet och huvudvärken sätter igång, så Sara och Robert försökte muntra upp mig… De satt och viftade med händerna och jag såg typ hälften 😛 Och Viktor hade en halv mustasch. På tolvslaget skålade jag i vatten. Sen åkte jag och Robert hem till hans föräldrar och sov. Vi sov fan i tusen år.

Om man nu ska vara sådär jobbig och tänka positivt så kan det ju nästan bara bli bättre härifrån. 2011, bring it on osv….

Kommentera

