Ångest

Publicerat: januari 6, 2011 i Random

Jag har fet ångest över webbdesignen nu alltså. Iof är liksom ångest mitt standardläge såhär års, kan man få piller mot sånt eller är det ljusterapi och att härda ut som gäller eller?

Igår när jag var i skolan började det strula lite, mediastudentsidan var seg och så, men shit happens osv.. Igår kväll när jag skulle visa Robert vad jag hade lyckats åstadkomma med min portfolio, så hände ingenting alls. Tänkte att det är väl fixat till idag, men icke. Man får ha århundradets tålamod om man ska få någonting gjort alls nu, det tar liksom flera minuter (och än en gång, jag överdriver inte) att ladda en ny sida. Känns som att jag kan vinka farväl till uppdaterad twitterwidget, ett ordentligt galleri och lite padding i sidebaren. Eller ja, paddingen kan jag ju fixa (när jag väl lyckas ansluta mig till ftp:n), men det blir lite som att lampan i garderoben går sönder……

Kommentera

