Min förbannelse

Publicerat: januari 6, 2011 i Random

Det vilar en förbannelse över mig. En nätshoppingförbannelse. Jag beställer alltid saker på torsdagar eller fredagar. Så den där 1-2 dagars leveranstiden är ju 1-2 dagar plus helg. När jag beställde de där skorna från Din Sko som visade sig vara för stora, så försökte jag ju så jävla många gånger att när det väl funkade så hade jag glömt klicka i att jag ville ha frakten via Posten och inte seg-Schenker. De skickade det nya paret i tisdags, så jag lär ju få dem på måndag eller något eftersom det är nån jäkla jesusdag idag, dvs, NOLL uppdateringar på paketspårningen iställer för en om dagen som det brukar vara. Hej jag är bitter, hej jag är otålig, hej jag trodde vi bodde i ett i-land och hej jag heter Örjan Lax.

Kommentera

