Dagens dramatik

Publicerat: januari 7, 2011 i Random

Min mor är så dramatisk. Jag glömde svara på ett sms igår, och så skickar hon ett nytt idag, när jag inte har svarat efter en kvart (låg volym på telefonen, i jackfickan, jag är på stan) så ringer hon, när jag inte svarar så talar hon in värsta meddelandet på mobilsvaret. ”Hej, det är fredag, klockan är ungefär fem och jag undrar om du lever? Jag och pappa skulle vilja prata med dig” typ.. Man ba:

1. jag vet, det stod det på timestampen på smset från röstbrevlådan. 2. Ja, jag lever, att jag glömde svara på det första smset är ett bevis på att jag lever och är mänsklig och inte ett script.

Jag svarade att jag var på stan och hör av mig när jag kommer hem. 17.46 skickade jag ett sms och sade att jag var hemma. 17.55 skickade jag ett sms och undrade om hon levde, det har ju gått 9 minuter!!!! Hah.

Kommentera

