Identitetskris?

Publicerat: januari 21, 2011 i Random

Alla kewla bloggare i kewla vita lägenheter med kewla stora fönster i kewla Stockholm har doftljus. Trodde doftljus var värsta hippiegrejen, men om de kommer paketerade i en liten fin ask är det tydligen kewlt. Det där med doftljus är väl inte riktigt min grej.. Det där med rena saker är väl heller inte riktigt min grej, för bövelen, jag hittade en kolaflaska på mina jeans häromdagen, det tog ett tag att få bort den om man säger så…. Hur som helst. Jag har köpt ett doftljus. I en liten fin ask. Och det luktar nytvättad tvätt. Det var på rea i alla fall!!!!!!!! Lite jag finns kvar där någonstans!

Såg nu att det ligger en tom hushållspappersrulle i bakgrunden, härligt!

 

kommentarer
  1. Bilder « Nedmyr skriver:

    […] fortsätter min identitetskris med en […]

Kommentera

