Pirater köper visst dvder juuuuu

Publicerat: januari 24, 2011 i Random

Vi hade en föreläsning om ljud i film häromdagen, grymt intressant. Sagan om Ringen har tydligen skitbra dokumentärer om hur de har gjort filmen, ljud inkluderat. Det var liksom droppen som fick min Sagan om Ringen-dvd-begär-bägare att rinna över. Jag har alla tre filmerna, men o-extended och på VHS. Jag kan alltså inte kolla på dem. Letade som en galning på nätet efter extended-boxen, men den är värsta rare 😦 Hittade den i lördags på Loudness och blev överlycklig! Mejlade dem och frågade lite, fanns ingen extramaterial-beskrivning och så ville jag veta leveranstid eftersom det är import på den, tänkte att jag får svar måndag eller tisdag. Söndag morgon när jag vaknade låg svaret i inkorgen, sånt gillar vi!! ❤ Så snart har jag timmar av extramaterial att plöja igenom, rawr!

Kommentera

