Lite hat såhär på tisdagsförmiddagen

Publicerat: januari 25, 2011 i Random

Januari är verkligen min hatmånad. Jag tror alltid att det är november jag hatar mest, men så fort det blir januari igen så inser jag hur fel det är. De säger att vi går mot ljusare tider, men det märks inte för alla lampor med varma nyanser är borta efter julen. För mig är december festen, det är varmt och trevligt, visst, lite stressigt, men det är ändå huvudsakligen en positiv känsla. Januari är baksmällan. Vädret är som en enda stor spya, man har spänningshuvudvärk, kanske lite ont i nacken, lite ångest och man orkar ingenting.

Kommentera

