kalltkalltkalltkallt

Publicerat: januari 26, 2011 i Gnäll

Här sitter jag och färgar håret. Det är verkligen inte stabilt för fem öre, jag bara väntar på att få springa iväg till ICA när som helst för att köpa något att rädda situationen med. Jag ska färga det tillbaka till mörkbrunt tänkte jag, jag vill ha mina röda tröjor igen och de clashar som fan mot det röda håret. Problemet är att jag börjar få långt hår. Kanske behöver två flaskor hårfärg istället för en…

Dessutom. Det är kallt. Alla ba no shit. Det enda som får mig att hålla värmen någorlunda är att jag behövde skaka på hårfärgflaskan något så in i helvete mycket för att klämma ut det sista för att verkligen vara säker på att täcka håret. Jag vill verkligen inte kladda ned kläder med hårfärg, så jag har liksom bara på mig underkläder. Såhär års är det lika med döden. Robert säger att det är 26 grader här inne, det säger inte min gåshud. Tror jag har frusit konstant sen november nu. När det blir vår kommer jag att svälla upp för att all is som är i mitt blod kommer att smälta och försöka ta sig ut.

Kommentera

