Hamburgare

Publicerat: januari 31, 2011 i Random

Robert tyckte att jag skulle blogga om hans hamburgare. Så nu gör jag det. Han hade köpt 400 gram nötfärs och gjorde 2 hamburgare på det. Needless to say, de blev massiva. Förjävla gott!

Till efterrätt blir det nonstop-choklad och te. Insåg alldeles nyss att det är första gången jag ska förtära den kombon sen jag vaknade av att jag behövde spy för ett par år sedan. Det tog kanske ett halvår innan jag drack te efter den händelsen, och det kan vara första gången sen dess jag har köpt en hel nonstopchokladkaka. Fyfan. Nu blev det jävligt deppigt :/

Kommentera

