Jobbiga uttryck

Publicerat: februari 3, 2011 i Random

Alltså, Frans har börjat använda ett så jävla bra uttryck. Eller ja, bra och bra, men det är ett sånt där typiskt inlägg som jag tycker är jättekul bara för att det är så fult, och som jag med största sannolikhet kommer använda bara för att fula till min vokabulär liksom. Uttrycket? Avsugen. Som en motsats till sugen. Alltså, det är ju inte kul egentligen, men varje gång han skriver så nu, så får jag alltid samma bild i huvudet. Jag får ju alltid galen ångest över saker jag säger om det inte känns 100% superrätt. Fatta om jag hade råkat säga det inför min ”nya” klass. Hade fått gå i terapi.

Kommentera

