WordPress-hjälp!!!!!!

Publicerat: februari 4, 2011 i Random

Okej, jag känner mig såååå korkad som ber om hjälp nu, men jag får helt enkelt skylla på att allt jag har gjort i wordpress som inte är nya inlägg har jag gjort på webbdesign-projektet, alltså, jag har kunnat gå loss som jag vill typ. Den här bloggen ligger ju inte på min domän liksom…

Hur som helst, jag vill ju ha en flattr-knapp på bloggen, och det finns ju några kewla plugins som jag tänkte installera. Men… Hur gör man? Jag vet inte om det har med mitt tema att göra, men det finns ingen pluginflik i dashboarden 😮 Det finns en för widgets, men där finns det ju bara saker som följde med temat. Kan man ens lägga till nya plugins fast det inte är ens egen domän, eller ska jag helt enkelt få tummen ur och köpa mig en egen domän? Det är ju jävligt kul att pyssla själv liksom 🙂

kommentarer
  1. rdj skriver:

    Moa är en nååb!

  2. Erik skriver:

    Haha! Jag vill gilla rdjs kommentar! 😀

    Tror du kan hårdkoda det i temat. Pluginet kan du inte få in eftersom du kör under wordpress.com 😦

    Dags att regga hackermoa.se? :>

Kommentera

