Mer hat…

Publicerat: februari 7, 2011 i Random

Förlåt att det blir mycket hat nu, men that’s how i roll osv… Sitter och läser i min pedagogik-bok. Den är i nån slags smutsgul färg, och så är det nån teckning på en tjock naken person på framsidan… Varför ser alla böcker inom teoretiska ämnen så förbannat tråkiga ut? Jag blir ju opepp att läsa bara av att titta på framsidan!

Hur som helst, det står en del om PBL, problembaserat lärande. Hatar PBL, namnet har en så negativ klang. Räkmacksgenerationen osv, men jag känner mig ju inte direkt pigg på att ta mig an ett stort problem för att lära mig någonting. Kunde det inte heta typ… awesomebaserat lärande istället? 😦

Kommentera

