Lite knäckt

Publicerat: februari 12, 2011 i Gnäll

Ja, jag är ju lite (”lite”) knäckt över vädret alltså, men igår bjöd Robert mig på mat på Bishops 🙂 Vi testade deras Bishop Burger, har tänkt käka den hur länge som helst. Den var om nom nom! Och att Robert INTE raidade i WoW är ju bara det awesome. ❤ ❤ ❤

 

Eftersom vädret är, ja, väder, så ser jag ut såhär nu igen:

Det känns lite som att jag tappar min värdighet varje gång jag går ut och måste tänka på att hålla mig varm och inte på att hålla mig snygg. Alla andra går runt och ser helt fabulous ut, kräksnöar det ute så trillar snön av alla andras jackor, men sitter fast i min. Jag ser ut som om jag kommer från världens snöstorm, alla andra ser ut som om de kommer från april. Det värsta är att med mina tusen lager av stickade tröjor så fryser jag lika mycket som om jag hade haft på mig april-kläder.

Kommentera

