IKEA-helg

Publicerat: februari 14, 2011 i Random

I lördags var jag och farsan på IKEA och köpte en ny garderob!! Det var verkligen på tiden, mina gamla var alldeles för små med tanke på hur mycket kläder jag har, så vi köpte en stor 😀 Får plats med alla kläder nu, det är awesome! Nackdelen är att det bara fanns en dörr kvar på IKEA, och jag behövde två, så den ser jäkligt weird ut nu när jag har fått på den dörr vi köpte. Fick lite panik när jag insåg att vi var tvungna att skruva ner en vägghylla mer än vi trodde för att få plats, men det verkar ordna sig. Tillfälle att slänga massa saker som man sparar för att ”de kanske är bra att ha” osv osv, men så bara ligger de där 😛

Platta paket

Nästan allt monterat

Wiiie, kläder! ❤

kommentarer
  1. carita skriver:

    Jag tycker att garderoben ser helt OK ut. Lycka till med sorteringen.Kram Carita

Kommentera

