Roberts fula knep

Publicerat: februari 15, 2011 i Random

Robert har kollat på massa avsnitt av Sveriges Mästerkock, och så blev han sugen på att kolla på Vad blir det för mat, med han Per Morberg. Robert ba ”Vet du vad han ska göra idag?! Maränger!”

Har ni följt mig på bilddagboken innan jag började hänga här vet ni att jag har försökt göra maränger några gånger och misslyckats något så otroligt varenda gång. Alla säger olika, jag har testat olika, men smeten blir alltid för rinnig. ”Använd inte en metallskål” har jag hört ett antal gånger. Och så kollar man på Per fucking Morberg som får till en perfekt orinnig smet I EN METALLSKÅL!

Robert sade: ”Vet du vad jag gör? Jag väcker ditt matintresse till liv!!!” Vilket matintresse? Jag blir bara sur för att jag inte kan 😛

Kommentera

