Så jävla trött

Publicerat: februari 25, 2011 i Random

Jag är så jävla trött på vintern.

Jag är trött på att ta på mig 27 olika klädesplagg för att gå 100 meter till 7 eleven.

Jag är trött på att ingen ser mina snygga kläder för att det är varma kläder ivägen.

Jag är trött på att de få ytor som inte är täckta med snö är täckta med grus.

Jag är trött på att min lägenhet är täckt med grus.

Jag är trött på att vara lila.

Jag är trött på att få köldskador på lungorna av att andas.

Jag är trött på att bli förbannad av att gå ut.

Jag är trött på att blåsten ökar i takt med temperaturen, så att det ständigt är 8 minusgrader.

Jag är trött på alla andra vintrar som kommer att komma efter den här.

Jag är trött på att allt är fult.

kommentarer
  1. Jenny skriver:

    Spontant tyckte jag att det var konstigt att du var trött på att vara lila. Tills jag insåg att det inte var random saker du ogillar, utan att det finns ett tema…

Kommentera

