Helg

Publicerat: februari 27, 2011 i Random

Jag har börjat bli bra på att shoppa igen. Okej då, jag ljög. Jag har börjat bli bättre på att shoppa. Hitta billiga grejer. Tyvärr är många billiga grejer inte så billigt.

Igår klippte jag håret. Försöker spara ut det, så jag toppade och klippte upp det lite så det blir fräscht igen, har inte klippt mig sen i juni. Jag har inget tålamod. Jag vill ha långt hår nuuuuu!!!! Jag vill antingen ha skitlångt hår, eller skitkort hår, och nu är jag mitt emellan. Och jag har aldrig haft skitlångt hår så jag tycker att det är på tiden nu liksom..

Jag har lärt mig hur man plockar ut pengar från fondsparandet. Ska köpa en MacBook Pro så fort pengarna kommer in på kontot. Det finns inget bättre än lukten av nya apple-produkter. Lite hipstervarning va?

Kommentera

