Ny laptop

Publicerat: mars 3, 2011 i Random

Ibland ska även Nedmyr ha tur!

Jag har ju tänkt köpa en MacBook Pro ett tag, och efter att ha jämfört hårdvara och priser osv bestämde jag mig för en 15″ istället för 13″. Jag hade tänkt beställa i fredags och i torsdags presenterade Apple sina nya MacBook Pros. Större hårddisk och uppdaterad processor, vilket gjorde mig lättad då processorn på den gamla modellen inte var den nyaste.. 😛 Dessutom var den nya modellen billigare än den gamla, iaf på studentshoppen. 😀 😀 😀 😀 😀  Nu rullar jag tummarna som en gud i väntan på den nya datorn.

I förrgår såg det ut såhär i min Activity Monitor.

Jag vill ha min nya dator nu.

Kommentera

