På tal om trender…

Publicerat: mars 3, 2011 i Random

Något som nog aldrig kommer att bli trendigt är tshirts med nördiga tryck. Okej då, tshirts med tryck finns det gott om i affärerna, fan, nu förstördes hela min inläggs-idé!! Skit! Nördiga tryck är nog inte trendigt, vi säger så iaf.

Hur som helst, igår beställde jag en tshirt från Threadless. Robert beställde tre, blev lite avundsjuk men jag har shoppat så mycket redan så det får räcka nu. För min del blev det en tshirt med massa film-spoilers på! Alla kommer att hata mig 😛

Tänkte även köpa en med texten: Haikus are easy, but sometimes they don’t make sense. Refridgerator.

Det får bli en annan gång. Nu vill jag röra upp lite hat hos folk.

Kommentera

