Trender

Publicerat: mars 3, 2011 i Random

Alltså, ganska ofta hör man hur folk ser tillbaka på en typ.. 5 år gammal bild och ba ”men herregud vad fula kläder! Det där skärpet, och omg, det där halsbandet förtjänar en speciell plats i helvetet!!!, vad tänkte jag på?” osv osv osv… Jag känner mig väldigt gammal och tråkig nu, men vafan, chilla lite, det där halsbandet var säkert jättesnyggt för fem år sedan!

Jag har ju haft så många hitta-min-egen-stil-perioder så jag känner inte riktigt att jag kan se tillbaka på mina kläder och tänka ”äh, det var trendigt då” för mina kläder var inte trendiga då, haha 😛 Jag hatar att tänka på framtiden, men är det något jag verkligen ser fram emot så är det att titta tillbaka på kläderna jag har nu. Nu tycker jag iof inte att jag är någon trendslav, jag kikar på trender för att få inspiration och jag köper typ ingenting bara för att det är trendigt om jag inte tycker att det stämmer överens med min stil. Men ändå! Kommer jag också bli en sån där vad-tänkte-jag-på-person eller kommer jag fortfarande att tycka att det är snyggt? Eller lite av varje kanske. Jag tänker fan på det här ett par gånger i månaden, tycker det kan ta och bli framtiden nu.

Kommentera

