Förlåt…

Publicerat: mars 21, 2011 i Random

…men jag fortsätter hata vädret. Jag kan verkligen inte släppa det. Alla ba ”nu är våren här!!! Och visst ja, det kommer att snöa lite till veckan, men det gör inget för det är vår” och jag fattar ingenting. Jag önskar så att nån kunde förklara för mig hur man gör för att bortse ifrån att ens omgivning är svinkall, rå, blåsig och ful, och istället kunna njuta av att solen skiner på förmiddagen. I min värld är det som att sitta spetsad i en liten klaustrofobisk tunna fylld med bajs och njuta av att det shufflades fram en bra låt på ipoden (som man nu av nån anledning hade i öronen när man blev spetsad och placerad i en tunna).

Jag har ju liksom planerat att leva fler år, vilket betyder att jag kommer vara tvungen att uppleva fler vintrar, mer fulhet, mer kyla. Det känns inte stabilt för fem öre, och allra helst vill jag byta land men Robert verkar inte riktigt ha förstått hur bra idé det faktiskt är så… 😉 Hjälp mig att sluta hata vädret plz!

Kommentera

