Massa bilder

Publicerat: mars 27, 2011 i Random

En så kallad bildbomb m.a.o.

Klicka på bilderna så växer de och blir stora och starka 🙂

Kewlt örhänge

Taskigt läge när man vill sjunga med i psalmerna för att vara schysst, men den ligger i helt fel register. #alt4life

I vår pitchade saga får alla vara med.

Piratfika på Gillet

Random burk i ett random hål

Det finns så oerhört mycket tragik i den här bilden

Pimpar mina skor

Var rebellisk i den tysta avdelningen på tåget. Jag lyssnade på musik i min mobil. Muahahaha. Det enda som saknades var laptopen.

Gick loss inne på Press Stop. Okej, ”gick loss” kanske var att ta i, men jämfört med hur mycket tidningar jag brukar köpa så…..

kommentarer
  1. Erik skriver:

    Varför inte bara lägga en stämma? Minns inte när jag körde melodistämma på en psalm sist. 😛

  2. Nedmyr skriver:

    Haha good plan.. Tyvärr är jag inte lika skillad på spontanstämmor som dig, får nog öva upp det 😛

Kommentera

