Sjuuuuk

Publicerat: april 4, 2011 i Gnäll

Jag har gått och dragit på mig typ den värsta förkylningen på flera år. Jag har skitont i halsen, det gör ont när jag sväljer och nu har det börjat komma slem och hosta och sånt där otrevligt… 😦 Just nu låter jag precis som Robert Gustavsson när han har druckit klorin, det är inte så jävla rockigt ska jag säga er. Eller jo, lite rockigt är det ju faktiskt, är det nån gång jag skulle varit med i ett metalband så är det nu. Det är tur att Robert (min Robert, inte Gustavsson) är awesome, han pysslar om mig och ger mig te och nu är han på apoteket och köper hostmedicin ❤

kommentarer
  1. Mats skriver:

    Uh vad eländigt! Krya på dig och hälsa Robert 🙂

Kommentera

