Dagens lol

Publicerat: april 9, 2011 i Random

I torsdags på seminariet så nämnde läraren det här med att ungdomar öppet pratar skit om folk på stan, typ ”kolla näsan på han där alltså, sånt där går ju att fixa till!”, till synes utan någon skam i kroppen.. Tänkte väl inte så mycket mer på det, känns som en sån där typisk dagens ungdom-grej att göra, och vuxna brukar ju ha vett nog att inte skrika ut sånt på stan, men nej. Idag var jag på stan, hade på mig mina skiiiitsnygga klumpskor och så hör jag nån tant som ba ”vad haaaaar hon på fötterna?!”….. Samma skor har även framkallat en riktigt wtf-ig kommentar av min mor, de är ju uppenbarligen provocerande på något sätt.

Om de här fucking perfekta skorna fortfarande hade sålts hade jag ändå aldrig haft råd med dem, men det hade onekligen varit intressant att ta med dem på en tur på stan och se om folk börjar spy eller nåt.

Kommentera

