En såndäringa bildbomb

Publicerat: maj 5, 2011 i Random

Anna Troberg var på besök och vi kampanjade och hon tog en fin gruppbild 😀

Jag vaknade och hade värsta emo-ärret på handleden! En fet vit-rosa korv liksom, tur att det försvann 😮

Var hemma i Arvika över påsken. Det bjöds på julknäck-te, förvirringen var total. Tur att det fanns annat te 😛

Mamma och pappa bjöd på bowling, typ nya trenden i Arvika, bowling-kombinerat-med-alkohol-ställena ploppar upp som svampar i hela stan! Jag förlorade storslaget båda serierna och hade träningsvärk i flera dagar. Herregud…

Vi hittade en påskgubbe på stan. Han spelade Pippi Långstrump-låten.

Lilla Arvika har, förutom bowling, en riktigt hitech-lösgodis-avdelning på ICA. Eftersom det var påsk var ju allt godis slut så jag kunde inte testa den, men den verkade awesome.

I Arvika åker man dessutom mycket bil. Inte för att man ska nånstans, utan för att det är kul. Jag, Robert och brushan tänkte göra detsamma, men istället för att köra runt runt runt runt runt runt runt runt runt runt runt i Arvika centrum åkte vi rätt ut i skogen istället 😀

På väg hem var tåget försenat. Såklart. Tvärstopp i Karlstad, så tåget mot Trollhättan kunde inte åka därifrån. Jag är glad att det inte finns statistik på hur många timmar jag har spenderat i Kil, det hade varit hemskt att veta.

Om man ska utstå förnedringen med omtenta ska man i alla fall vara fin tyckte jag!

Kommentera

