Motion!

Publicerat: maj 15, 2011 i Uncategorized

Det här har nog varit den mest aktiva veckan jag har haft ever tror jag! Har varit på promenader med Robert varje dag den här veckan typ, och idag blev det sammanlagt ca 11.5 km! Lägga ut valsedlar i diverse vallokaler, gå till ICA, ta en runda för att kolla så att valsedlarna ligger kvar och åka till Jenny och lämna tillbaka psykeln jag fick låna ❤

Jag har gjort situps också. DET NI! Fast de räknade jag inte, men det var många. Över 40.

Kommentera

