Ignoranta Nedmyr

Publicerat: maj 18, 2011 i Uncategorized

Det ligger i släkten att leva i sin lilla alternativa verklighet, och i mitt liv märks detta på att jag inte har en aaaaaning om vart kött kommer ifrån. Eller ja, kött kommer från köttdisken. Så därför blev jag extremt förfärad när jag fick se det här vid köttdisken på ICA:

Och då har jag ändå bortsett från att det är skrivet med Comic Sans, denna typografiska styggelse. Vem i helvete bestämde sig för att ha en skabbig GRIS på bilden när man kan ha en fin, stylad bild på en smaskig kötträtt?!?!?1 De kunde ju i alla fall haft en söt gris, som drar åt det rosa hållet, inte en gris som ser ut som Pumbaa… 😥 Sen fick jag se den här bilden. Då blev jag bara förvirrad.

Kommentera

