Förfallet

Publicerat: maj 29, 2011 i Uncategorized

Mina luffarskor (3 månader gamla) håller på att falla i bitar. De är mer trasiga nu än de är på bilden. Mina ballerinaskor (3 år gamla) håller också på att gå sönder. De är tack och lov bara trasiga på undersidan av sulan, så det syns inte jättetydligt än, men ändå. Mina ”converse”-skor (1 år gamla) håller också på att gå sönder. Likaså mina supergrymma sandaler (4 år gamla) jag köpte i Tyskland. De enda skor jag har kvar som är hela är massa högklackade skor, eller skor man inte kan ha på sommaren. Alla mina platta skor har verkligen gått sönder samtidigt. Fan. Det är ju så tråkigt att köpa platta skor 😦 Jag får trösta mig med att det inte verkar bli nån sommar i år heller, så jag ska nog investera i ett par Dr.Martens när skatteåterbäringen kommer.

Kommentera

