To Do

Publicerat: juni 2, 2011 i Uncategorized

På fredag eftermiddag har jag gått klart mitt första år på Digitala Media. På måndag börjar en av de två sommarkurser jag ska läsa. Detta innebär att jag har en helt ledig helg. Jag måste klämma in allt jag har skjutit upp på sistone.

  • Kolla på massa X-files-avsnitt med Robert, så vi blir klara nån gång,
  • Spela WoW, jag har fan en druid att levla som just nu är gravt försummad,
  • Lära mig Adobe Illustrator,
  • Jag ska ta rejäl sovmorgon och mysa med Robert extra länge på morgonen bara för att jag inte behöver gå upp och passa en tid,
  • Ta tag i GTA IV, sen min save försvann i en backup (fail) har jag varken orkat eller hunnit börja om,
  • Fortsätta att kolla på första säsongen av Gossip Girl, för att dramat var mer dramigt på den tiden,
  • Läsa Free av Chris Anderson,
  • Finslipa bloggen och portfolion lite,
  • Fortsätta spela Portal, jag hann inte så långt sist,
  • Läsa massa roliga trådarreddit,

och då har jag säkert glömt något.

Kommentera

