Dagens gnäll

Publicerat: juli 22, 2011 i Gnäll

Fan vad jag är less på tjänster som blir totalt nedgångna för att deras dålighet inte ger konsekvenser. SJ till exempel, de kan vara hur jävla sena, krångliga och otrevliga som helst, folk kommer fortfarande ta tåget. För tillfället är Boplats Göteborg det som får mitt hat att frodas. Sen Robert fick jobb i Göteborg har vi sökt lägenheter där. Det är verkligen att böja sig ner, ta emot och svälja. Jag ska inte påstå att jag hade höga förväntningar, jag vet att vi hade tur med lägenheten vi har nu och jag vet att det inte är lätt att få bostad i Göteborg, men… När man klickar upp en lägenhet och blir helt överlycklig om det finns en planlösning är det så jävla illa. Finns det ett foto är det en smärre sensation, och då föreställer fotot själva byggnaden lägenheten befinner sig i. Duuuh, sånt kollar man i Streetview mode på Google Maps. Man vill ju för fan se hur det ser ut inuti.

Säg att typ.. Nelly.com började med att ha en kort beskrivning av sina plagg istället för att ha en bild. Det hade aldrig funkat. Men tydligen funkar det alldeles utmärkt när det gäller lägenheter.

Bläää, det kommer säkert att ordna sig i slutändan, men jag blir sjukt irriterad när jag behöver köpa grisen i säcken.

Kommentera

