Hatet mot mitt hår

Publicerat: augusti 14, 2011 i Uncategorized

Håller på att spara ut mitt hår, det är väldigt tröstlöst. Det är mycket som är tröstlöst just nu, jag vet vart jag vill men jag kan inte komma dit utan att vänta, och jag kan inte ens veta säkert att jag kommer att komma dit jag vill ens om jag verkligen försökte. Håret känns som ett konkret och lättbeskrivligt exempel på just det. Jag vill ha långt hår, det kommer ta skitlång tid att fixa, och jag vet inte ens om jag kommer att passa i det, och jag känner mig så extremt ful i längden det har nu att jag bara vill gå till frisören och kapa av skiten till en längd jag vet passar mig.

Ska nog köpa en låååång peruk istället.

Foolproof.

🙂

Kommentera

