Finns det någon diagnos för mitt sätt att tänka?

Publicerat: januari 3, 2012 i Uncategorized

Jag stod i badrummet och sminkade mig och var bitter över att jag har feta perioder i mitt liv då det känns som att hela universum skräddarsyr alla händelser med intentionen att jag ska vara orolig och inte ett dugg avslappnad. Händer det faktiskt något bra, då är det för att det braiga leder in i ett problem. Skitproblem egentligen, men många bäckar små ger en otrevlig vardag. Stod och funderade på om jag hade förargat universum genom att typ lägga anspråk på ordet rymden, tog en sminkpensel från penselmuggen, den flyger genom luften och landar i toalettstolen.

Kommentera

