18. Something You Bought

Publicerat: april 4, 2012 i Uncategorized

Shoppar inte så mycket nu, men det känns lite tråkigt att lägga upp en bild på något gammalt, så här är en bild på en parfym jag fick hem i måndags. Min favoritparfym heter Dreaming och kommer från Tommy Hilfiger, men jag har inte sett den i någon butik på jättelänge. Kollade Tommy Hilfiger’s hemsida, och ”min” parfym finns inte med i parfymsortimentet längre. Happ. Först tar Ben & Jerry’s bort den bästa glass-smaken och sen finns inte min favoritparfym, vafan är det här liksom? Hur som helst, jag hade rabatt på en sajt så jag köpte den här parfymen för praktiskt taget ingenting för att chansa liksom. Nope. Ingenting för mig. Men. Kartongen var rolig så den var värd en bild iaf!

Kommentera

