People-struck

Publicerat: maj 8, 2012 i Uncategorized

Jag brukar alltid tänka att jag inte är den som blir star-struck direkt, brukar bli ganska underwhelmed av coola saker i största allmänhet, men idag blev jag motbevisad när jag och Erik var på stan och jag fick syn på Christer och Morgan från Christer i P3. Jag ba ”AMAGAD DÄR VAR JU CHRISTER OCH MORGAN” och Erik ba ”de brukar ju jag se varje gång jag är i Göteborg”. Happ. Så cool och inte-star-struck var jag minsann. Fast om man tänker att star-struck betyder att man typ… inte vet vad man ska säga osv när man väl står öga mot öga med en kändis så kan man ju säga att jag brukar bli people-struck varje gång jag träffar en ny person så att jag var cool in the first place kanske var lite fel…

Kommentera

