Massa bilder

Publicerat: maj 13, 2012 i Random

Första maj var det varmt som satan och jag plågade mig igenom en promenad iförd en överflödig jacka bara för att jag inte ville ha min knallgröna väska till den khakigröna tröjan. Hej fashion-victim osv, men vissa färgkombinationer klarar jag bara inte av.

Hittade en cool svamp i stan.

Det här tåget påminner mig om typ… Makrill-i-tomatsås-burkar, eller konserver eller nåt.

Jag var personal shopper åt Erik och när vi hade shoppat klart gick vi till Universeum. I hajtanken var det ett gäng dykare som filmade fiskarna och skrapade rent rutorna och sånt. Shit vad de drog folk, alla tyckte dykarna var coolare än hajarna.

Tog ett pysselhäfte vid dinosaurieutställningen och pysslade lite. Going for the obvious osv.

Den här kaffeportalen måste vara typ…. den coolaste kaffemaskinen ever.

Fika på Condeco

Var på irc-öl igår, eller snarare, irl-öl med mirkkare. Borde kanske lära mig att dricka öl….. Men det är ju mycket roligare med färgglada drickor!

Var på Hemköp förut och hittade Varma Mackor-chips och Daim-bullar….. Vafan? Chipsen smakar tydligen ost och skinka, känns som att det är rätt stor risk att det är en abomination of doom osv.

 

Kommentera

