Rob McKenna II

Publicerat: maj 15, 2012 i Uncategorized

Det är inte bara på laundry days som min existens påverkar vädret. Förut, runt 12-tiden övervägde jag om jag skulle orka duscha, sminka mig och fixa håret bara för att gå ut och ta en promenad i det mulna vädret och förhoppningsvis bränna några kalorier, eller om jag helt enkelt skulle skita i det och stanna inne hela dagen. När jag lägger energi på att vara bekväm med att gå utanför dörren brukar det resultera i vädermässig katastrof. Till slut bestämde jag mig för att det kunde vara värt att ta en dusch iaf så sagt och gjort, en dusch blev det, sen föna håret, borsta håret, kamma luggen, spraya håret, spraya håret, peta på luggen, spraya håret, fixa sminket och spraya håret. Gick till fönstret runt 13:35 för att checka läget på vädret och det har börjat duggregna.

Happ.

Kände mig lite kränkt och påhoppad och allt sånt där och gnällde för Robert på gtalk och sade att ”vad var det jag sade, det började regna”.
Robert: Vafan, du är nån slags regngud 😦 Regnar det mycket eller?
Jag: Nä, det duggregnar.
*Kollar ut genom fönstret*
Jag: Ahhh skulle inte sagt så. Nu ösregnar det.
*Kollar ut genom fönstret igen*
Jag: Och det haglar.

Fan ta dig Göteborg för att man inte kan använda paraply här!

Kommentera

