Random bilder

Publicerat: juli 10, 2012 i Uncategorized

Har ju fått igång bilduppladdningen på bloggen igen som ni kanske har märkt och här kommer bilderna som inte har varit lämpliga i tidigare inlägg.

Nån på Cloetta känner sig antagligen jävligt nöjd.

Jag och Robert fick tummen ur och skaffade martini-glas. Vi hade så sjukt lite plats i köksskåpen när vi bodde i Trollhättan att vi inte har några roliga glas, men nu ska det bli ändring på det!

Random bild tagen tidigt en lördagsmorgon i Göteborg. Älskar hur han sitter och chillar med sin micro.

?!

Det är inte bara fina glas och ritplattor som det har varit brist på i den här lägenheten, våran dammsugare har inte velat vara med och leka på sistone så vi köpte en ny. Som tydligen hade en väldigt grön sladd.

Känner mig alltid så ekonomisk när jag klipper luggen själv. Om den blir bra då. Annars känner jag mig bara dumsnål. Sist blev den rätt bra iaf 🙂

Hade värsta sovjet-upplevelsen när vi åkte upp till Arvika på midsommar. Kommer in i vagnen, ni vet, de där värsta kettle-class-vagnarna med blåa stolar och varenda stol ser ut såhär. Satte oss på det enda stolsparet som var någorlunda rena i alla fall och så var bordet trasigt. Suck.

Kommentera

